ads
0
No products in the cart.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

روتر شبکه سیسکو Cisco 2921-K9

دسته بندی :روتر 5 مرداد 1398 superadmin 803

روتر سیسکو 2921 از سری روتر های سری ۲۹۰۰ سیسکو می باشد. روتر های سری ۲۹۰۰ نسل دوم سری Integrated Services Routers – ISR بر پایه ۲۵ سال تجریه شرکت سیسکو ساخته شده اند. طراحی پلتفرم جدید به جهت فعال سازی فاز بعدی تکمیل شعب مجموعه ها با ارایه همکاری رسانه ای قوی و مجازی سازی شعب همزمان با افزایش حداکثری صرفه جویی در هزینه انجام پذیرفت.

روتر های یکپارچه خدمات نسل دوم ISR-G2 با پردازنده های چند هسته ای از DSP های با ظرفیت بالا برای افزایش ظرفیت ارتباطات تصویری، ماژول های سرویس های پر قدرت، پورت های Gigabit و POE بهینه شده و مدیریت انرژی پشتیبانی می کنند.

کارآیی سیستم افزایش یافته است. سیستم عامل IOS جدید سیسکو و ماژول موتور خدمات شما را قادر می سازد کارآیی نرم افزاری و سخت افزاری را جداگانه انجام دهید و یک تکنولوژی انعطاف پذیر را در اختیار داشته باشید. با این ویژگی شما می توانید دستگاه خود را با نیاز های شبکه به راحتی وفق دهید. روتر سیسکو ۲۹۲۱ بهای تمام شده شما را کاهش داده و با ادغام امنیت یک شبکه چابک را به همراه سیستم صوتی و تصویری و سایر خدمات در اختیار داشته باشید.

روتر سیسکو ۲۹۲۱ بهترین کلاس برای جایگزینی روتر های سری ۲۸۲۱ می باشد. تمامی روتر های سری ۲۹۰۰ کد گذاری قرار داده شده در سیستم و توانایی ارایه خدمات صوتی و تصویری با پشتیبانی از ماژول DSP را دارند. فایروال اختیاری و سیستم ضد نفوذ، پردازش صندوق صوتی و سرویس های کاربردی در این سری روتر دیده شده است. پلتفرم از رنج وسعی از ارتباطات سیمی و بی سیم مانند T1/E1, T3/E3, xDSL, copper and fiber GE پشتیبانی می کند.

superadmin

ما یک راه ساده تر برای برقراری ارتباط با کاربران خود پیدا کرده ایم: عضویت در کانال تلگرام

موارد زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که در کامنت خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع آموزشی مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: