ads
0
No products in the cart.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

روتر شبکه سیسکو Cisco 1941-K9

دسته بندی :روتر 5 مرداد 1398 superadmin 903

روتر سیسکو مدل Cisco 1941-K9  از روترهای سری 1900 کمپانی سیسکو می‌باشد، این روتر در شبکه‌هایی در سطح Enterprise مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصولات سری 1900 شرکت سیسکو  باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های جانبی مانند مالکیت و چابکی شبکه از طریق یکپارچه‌سازی هوشمند از امنیت، یکپارچه‌سازی ارتباطات، پیشگیری از نفوذ، خدمات بی‌سیم و نرم افزار را ارائه می‌دهد.

این روتر را می‌توانید برای کسب و کارهای کوچک و یا شعبات، دفاتر راه دور استفاده کنید، که برای مقاصد و ماموریت‌های مختلفی چون انتقال دیتا، صوت، تصویر، امینت، مجازی سازی با امکان ارائه حداکثری کیفیت و صرفه اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طراحی این محصول به صورت ماژولار می‌باشد که باعث انعطاف‌پذیری روتر شده است و به شما اجازه این را می‌دهد که به صورت دلخواه روتر خود را کانفیگ کنید.

روتر سیسکو مدل Cisco 1941-K9  از نسل روترهای Integrated Services Router (ISR) می‌باشد و خدمات یکپارچه نظیر؛ ارائه رمزنگاری VPN را از طریق سخت افزار تعبیه شده در داخل روتر، Firewall به صورت اختیاری، پیشگیری از نفوذ و ارائه Application Services. علاوه بر این Router IOS از طیف وسیعی از اتصالات به صورت بی سیم و Wireless نظیر: Serial، T1/E1، xDSL، Third-Generation)3G) و Gigabit Ethernet )GE) پشتیبانی می کند.

روتر های سری ISR ها از اسلات ماژول‌های جدیدی نظیر: Enhanced High-Speed WAN Interface Cards (EHWICs)، Internal Services Modules(ISMs) و 2 CompactFlash cards نیز پشتیبانی می‌کنند.

روتر سیسکو مدل Cisco 1941-K9 دارای اتصالات LAN و WAN است. این روتر توانایی پیکربندی با کارت‌هایی مانند Interchangeable Interface Card و Internal Services Modules )ISMs) را دارا می‌باشند.

روترهای سیسکو سری 1900  در مدل‌های  1905، 1921، 1941 و 1941 (بی سیم) موجود می‌باشند که می‌توانید بر اساس نیاز و قابلیت دستگاه‌ها، روتر مورد نیار را تهیه نمایید. روتر سیسکو مدل 1941W با WI-FI Certified و استاندارد 802.11a/b/g/n سازگار است.

superadmin

ما یک راه ساده تر برای برقراری ارتباط با کاربران خود پیدا کرده ایم: عضویت در کانال تلگرام

موارد زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که در کامنت خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع آموزشی مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: