ads
0
No products in the cart.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

تکنولوژی EnergyWise سیسکو چیست؟

دسته بندی :مقالات 3 خرداد 1401 omid 900
تکنولوژی EnergyWise سیسکو چیست؟

تکنولوژی Cisco EnergyWise:

تکنولوژی EnergyWise سیسکو یک پروتکل مدیریت انرژی مبتنی بر IOS سیسکو می باشد که امکان نظارت، کنترل و گزارش مصرف انرژی فن آوری اطلاعات (IT) و تجهیزات شبکه از جمله واحدهای توزیع برق هوشمند، سیستم های ساختمان، کامپیوترها، پرینترها، روترها، سوئیچ های شبکه و دستگاه های دارای قابلیت PoE (از جمله اکسس پوینت ها و دوربین های امنیتی IP) را فراهم می کند.

تکنولوژی EnergyWise سیسکو شرکت ها را قادر می سازد تا میزان مصرف پاور زیرساخت های شبکه و دستگاه های متصل به شبکه را اندازه گیری و مدیریت کنند. در نتیجه از این طریق می توان میزان مصرف انرژی تمام دستگاه های دارای پاور را برای افزایش پس انداز کاهش داد. این تکنولوژی با اندازه گیری، گزارش و کمک به کاهش مصرف انرژی در کل زیرساخت های شرکت، به میزان قابل توجهی می تواند بودجه انرژی شرکت را کاهش دهد. معماری نوآورانه مدیریت انرژی کارایی عملیاتی دستگاه های دارای پاور از جمله دستگاه های با قابلیت PoE و کنترلرهای با قابلیت IP را افزایش می دهد. این راه حل به شرکت ها کمک می کند تا ضمن بهینه سازی انتشار گازهای گلخانه ای، هزینه ها را کاهش داده و بهره وری را افزایش دهند. همچنین این تکنولوژی مطابق با بخشنامه های دولتی می باشد.

Cisco IOS چیست و چه کاربردی دارد؟

تکنولوژی جدید Cisco EnergyWise دارای یک اکوسیستم مدیریت داخلی می باشد. در نتیجه فعالیت های زیر را امکان پذیر می کند:

  • نظارت گسترده بر میزان پاور
  • بررسی و بهینه سازی مصرف انرژی
  • کاهش هزینه های شرکت
  • کاهش هزینه کل مالکیت با صرفه جویی در مصرف انرژی

این روزها کاهش مصرف انرژی یک نگرانی عمده در اکثر سازمان ها می باشد. با توجه به افزایش هزینه های انرژی، نگرانی ها/عوامل محیطی و دستورهای دولت، سازمان ها و کسب و کارها بر روی مصرف انرژی متمرکز شده اند. سازمان ها می توانند با بهبود کارایی عملیاتی و کاهش مصرف انرژی در هزینه های خود صرفه جویی کنند. در نتیجه سازمان ها نیازهای زیر را برطرف می کنند:

  • کاهش مصرف انرژی
  • بهبود کارایی به وسیله کاهش هزینه های عملیاتی
  • رعایت قوانین و مقررات مربوط به پاور
  • کاهش فاصله بین مدیریت امکانات و فناوری اطلاعات

مدیریت بدون محدودیت پاور:

Cisco EnergyWise یک پروتکل مدیریت پاور مبتنی بر نرم افزار IOS سیسکو می باشد که میزان مصرف پاور فناوری اطلاعات و تجهیزات شبکه را کنترل و گزارش می کند. این دستگاه از طریق سوئیچینگ سیسکو قابل پیکربندی و دردسترس می باشد و نسل دو روترهای با خدمات یکپارچه سیسکو مسیریابی پورتفولیو را انجام می دهند. تکنولوژی EnergyWise سیسکو بر روی طیف گسترده ای از دستگاه های با قابلیت PoE از جمله آی پی فون ها، اکسس پوینت های وایرلس، دوربین های امنیتی و دسکتاپ مجازی در دسترس می باشد.

Cisco EnergyWise یک رویکرد هوشمندانه مبتنی بر شبکه برای برقراری ارتباط پیام هایی است که انرژی را بین اپلیکیشن های مدیریتی و نقاط انتهایی اندازه گیری و کنترل می کنند. این شبکه دستگاه های با قابلیت مدیریت Cisco EnergyWise را کشف کرده و میزان مصرف انرژی را کنترل می کند. علاوه بر دستورالعمل های استاندارد تجاری برای کاهش مصرف کلی پاور، می توان سیاست های گسترده ای را در شبکه برای کنترل مدیریت پاور دستگاه تدوین کرد. Cisco EnergyWise از یک سیستم نامگذاری دامنه منحصر به فرد برای جستجو و جمع بندی اطلاعات از مجموعه دستگاه های بزرگ استفاده می کند. Cisco EnergyWise دارای یک رابط مدیریتی است که به تجهیزات و برنامه های مدیریت شبکه اجازه می دهد تا با نقاط انتهایی و یکدیگر با استفاده از شبکه به عنوان یک fabric یکپارچه ارتباط برقرار کنند. رابط مدیریت از استاندارد SNMP یا SSL برای ادغام سیستم های مدیریت سیسکو و ارائه دهندگان دیگر استفاده می کند.

مزایای تکنولوژی EnergyWise سیسکو:

Cisco EnergyWise میزان مصرف پاور را کنترل، مدیریت و پایین می آورد و مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • چگونگی مصرف پاور در سازمان ها را ارائه می دهد.
  • به شما اجازه می دهد تا دستگاه های موجود را بر اساس نیازهای کاربر یا سازمان خاموش کنید.
  • به شما اجازه می دهد تا ضمن حفظ کارایی کسب و کار در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

تکنولوژی StackWise چیست؟

omid

ما یک راه ساده تر برای برقراری ارتباط با کاربران خود پیدا کرده ایم: عضویت در کانال تلگرام

موارد زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال نظر در سایت

  • اگر دیدگاه توهین آمیز و متوجه مدیران، نویسندگان و سایر کاربران باشد، تایید نمی شود.
  • اگر نظر شما جنبه تبلیغاتی داشته باشد تایید نمی شود.
  • در صورتی که از لینک سایر وبسایت ها استفاده کرده باشید یا وبسایت شما در کامنت تایید نخواهد شد.
  • در صورتی که در کامنت خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • اگر دیدگاهی غیر مرتبط با موضوع آموزشی مطرح شود تایید نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: